3:e advent, 8 dagar kvar.

idag var en riktigt go sovmorgon, halv 2 vaknade jag till liv. utav att lillebror börja ha sig ute i vardagsrummet och att mamma ringde på hemtelefonen. 7,15 imorse ringde Niklas och ville prata lite, jag bara skaka på huvudet och svarade inte. Jag sov gott, riktigt gott. Mamma kommer hem idag, ska bli ganska mysigt. Jag måste ju typ börja julpyssla lite eller något i den stilen, för julkänslan är inte sådär dunderhög. Vart är snön? 8 dagar kvar iaf, iveckan blir de som sista julklapparna och lite mys o så. Jobb tisdag och fredag. Minijulafton i Svenshögen på lördag. Söndag ska jag nog kanske pallra mig till Liseberg igen och mysa, med Linda kanske hon vill dit nämligen. Iaf idag är de söndag, och söndagar är tråkiga, riktigt tråkiga. Ush och fy och bläää. Nu ska jag utklassa Johan på röj igen, för typ 35:e gången i rad. Igår blev han så förbannad när jag ledde med typ 24-1 att han stängde spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0