7 december blev en bra kväll.

camilla kom med sin underbara volvo. vi rejsade ner till Willeys, gick runt och handlade lite. Hon är cp, hon har inte isbergssallad i en sallad. Whatever. Kom på att vi ville ha lösgodis på Gotland, åkte dit. STÄNGT! påvägen till Gotland skulle vi svänga i en rondell. vilket hon nästan missa. så vi nästan dog. Gled vidare till IcaMaxi, där jag fann mina älskade jordgubbskulor. Nu mår jag illa. Marie vann Idol. Jag rösta 10 ggr tror jag, minst.
Sen kollade vi på Svensson Svensson. Jag snor med mig hennes mp3 imorgon, hon glömde den här.
Camilla spelar match i Karlstad imorgon, nästan Derby som hon sa påtal om att dom brukar ha destinationer som Umeå. Vinner dom imorgon, ligger dom först i första listan. Hur grymt som hellst. Nu ska jag snart nana. Stor dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0