andra advent.

idag är de andra advent. och ja, so? jag bryr mig inte. 15 dar till julafton, de låter bättre. och snön hade tänkt och komma när? jag och lillebror har pratat ihop oss om julklapp till mamma och thomas. så det får vi fixa någon dag, sen måste vi hitta något till francess. påtal om jul så blir de minijulafton hemma hos thomas på lördagen, och sandra kommer dit. jag tycker inte om henne. ikväll är de love actually på tven, Fia ska se. Punkt slut. Inget får störa mig. Nu ska jag gå ner och handla, de vankas potatisgratäng och ytterfilé till mig och min bror. Vi kanske tänder de andra ljuset i ljusstaken, samtidigt som vi tänder de första. advent är inte riktigt min grej.

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0