bla bla bla.

Va på Willys förut med mamma, med 48 andra miljoner människor.
Hade dom inte sina griniga ungar med sig, så stog dom mitt i vägen och pratade med resten av hela Willeys, och gjorde dom inte de så kollade dom snett. Antagligen för att jag var så sexig.
Köpte lite mat hem, och mat till imorgon.



Frida, Linda& jag har fixat biljetter till en fest på Vasagatan.
Förra året blev den utsedd till Årets Nyårsfest, så de ska väl bli najs.
Vi har lite brist på spriten, men de finns ju redbull-vodka på krogen.
2 flaskor vin räcker nog till en början.



Mamma körde förbi Kläddkällarn förut med, jag HATAR den affären.
Men jag plockade på min en bh, en trosa, ett par vantar och nylonstrumpor.
Behövligt och billigt. och bra. förhoppningsvis.



Min Stora Kärlek ikväll klockan 9! YES :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0