en helt vanlig lördag i fia style.

väckarklockan ringde 8,15. snooze, snozze och lite mer snooze. dusch smink frukost bussen tåget, framme i svenshögen. mamma jag och francess goes Torp köpcentrum. Mitt ute på landet. Men de hade sin charm de med. Jag fick mina små raseriutbrott på Francess, men de får jag få speciellt om hon ska ta kort på Bert Karlsson?! Vafan ska man med kort till på honom? Knappast så att de är något att rama in liksom. Bytte tröjan på Hm också, fick fixat de. Köpte julklapp till lillebror, en lång stickad kofta från Mq. Svart, asmysig, asfin från mig och mamma. Förövrigt hade han köpt julklapp till mig idag, undra om de är Svea mössan, de är de enda jag har sagt att jag vill ha och han är inte den som hittar på själv. Sen åt vi korv, åkte hem. Lagade middag och myste. Drog ner till den nya Stationskrogen i Stenungssund (?) och tog en öl. De va riktigt mysigt. Sen skulle jag till Jesper bestämt, men jag somnade på bussen. Eftersom jag somnade på bussen så kände jag att ingn mer alkohol idag om jag känner mig såhär nu, jag går ju på meducin med och shit. Så nu är jag hemma, jag har poppat ostpopcorn. De va gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0