en helt vanlig onsdag.

jag gick upp vid halv1. la mig i soffan och kollade på Ellen. tog min medicin, fixade frukost. cornflakes med hallonsylt och förlite mjölk. jag skrek faaan! satte mig vid min dator, pratat strunt med folk. bäddat sängen, fixat ordning på skrivbordet, vikt alla tröjor i min garderob. och fixat lite sisådär. man hittar alltid massa kläder man glömt av typ, och jag klagar alltid på att jag inte har något att ha på mig. skärpning fialotta. vi ska äta lasagne idag. mums, nu blev jag hungrig. sen skulle jag kunna tänka mig en chipspåse. de är ju tv-kväll idag. Bondesökerfru, heartland nytt på femman :), fråga olle :) yes, jag trivs. de är tråkigt väder och jag känner för soffan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0