enligt mig så var de en lyckad kväll.

jag gick och gosade ner mig i soffan 19,05, då började DrPhil. dock redan sett de, men jag kollade iaf. En mamma som hade aldeles för mycket kontroll på sin vuxna dotter och en tjej som hade 4 oplanerade jobb. Första familjen va ju inget speciellt så, men hon med 4 oplanerade barn, säger bara en sak: misslyckad människa. sen så började Bondesökerfru. älska <3 karl-petter har jag paxar, anders ska välja inte hon som pratar konstigt, utan den andra, som han höll i handen uppe på kullen och fredrik ska egentligen välja hon den andra, inte sofia. för sofia, näää den andra och sussanne ska välja den brunhåriga killen, egentligen hejar jag på flint-gubben men hon passar mer med den andra. fredrik är ju för söt när han sitter nere vid brasan vid stranden. hoppar ett steg närmare, harklar sig pillar lite med händerna säger mm harklar sig pillar lite med händerna säger mm harklar sig pillar lite och till sist vågar han lägga armen om henne. efter de ringde Jesper och asgarva i telefonen typ och va tvungen att få ur sig allt. sen så började de nya på femman, heartland. de kunde ju vart bättre men de dög och se på, jag zappa lite mellan de och topmodel, men de är ju sjukt kass. sen va de fråga olle, hon standupkomikern, jag fatta inte hennes skämt. men whatever. sen duschade jag, nu sitter jag här och möglar bort och vill att gull ska komma hem. jag skrämde mamma förut, de va så sjukt kul så jag låg dubbelvikt på sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0