gårdagens kväll med camilla

Jag och min Camilla hade bestämt att vi skulle träffas, jag var sjukt seg efter jobbet men tog ingen powernap för att hon skulle ringa vid efter 7. De hela slutar med att hon ringer vid 8, vid de slaget hade jag kunnat sova, och säger att hon måste åka på bandyfesten men att hon ringer efteråt. Hon ringer vid kvart över 9 och hämtar mig på torget. Destination marias video, det är vårat ställe. Sen självklart lite IcaMaxi med alla andra idioter som handlar klockan 22 en fredag. Filmen blev Underbar och älskad av alla, jobbet går också bra! Helt värdelös film, hände ingenting och man skratta inte en enda gång. Riktig besvikelse faktikst. Till de blev de en liten skål med godis och en fruktsallad med vaniljglass.

image182 image183



Fruktsallad; jordgubbar, vindruvor, apelsin, melon och banan. Ta så mkt du vill ha av allt.
Servera med glass
Godisskål; jordgubbskulor <3 majsbollar salt sill mentos karameller.

Myskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0