hela min msn värld rastade för en stund.

inatt runt klockan 1 är de en kille på msn som frågar mig om jag har problem med min mejl, jag svarar nej. Han babblar på om att jo de har jag visst de, och jag kollar och de stämmer! "Någon har utnyttjat din mejl eller så har du/någon försökt logga in förmånga gånger med fel lösenord, din mejl är nu spärrad" Hur jag kunde vara inne på msn samtidigt fattar jag inte. Killen frågade om han fick gå in i min data och fixa de, men jag fick för mig att de va han som va en hacker och blockade honom. Jag kände hur tårarna kom, mejlen är sen 2001 och jag har byggt upp den med över 300 kontakter jag pratar med, allmänt. Då blir de jobbigt. Jag satt och va sur och grinig som ättika och fräste så fort någon sa något, Johan blev rädd och frågade om han skulle låta mig vara. Varpå jag trycker på mejlen och de funkar. Men sen pajja de igen. Sen funkar de jag skyndar mig och får bytt till ett nytt lösenord :)
Jag blev extremt lycklig. Jävla idiot som försöker hacka in på min msn, helt ovärt. Helt helt helt ovärt. Ditt jävla svinpucko. Jag önskar dig evig magsjuka, skabb och klamydia. Fotsvamp med också för den delen. Men min msn funkar och jag är överlycklig. Ingen rädsla för att förlora mina sötnosar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0