jag har myst med linda på kosmos.

det blev en chokladlatte på kosmos. och berättelser och bravaderna nere i kalmar. shit så mysigt, asmysigt!
liseberg har stängt idag :( får se vad jag och madde hittar på. så jäkla trist, jag såg fram emot de verkligen. perfekt dag för att gå där och mysa, så har dom stängt :( blööö. nu blev jag less.

kom hem med en ny vit lång kofta iaf :) taights och vitt långt linne sen när jag åker in och träffar madde. asmysig klädsel, i lajk! :)

nu pratar jag med skeek på msn. han är ybergullig hela tiden. han är i hua hin nu. den jävla fisen. han sa att han har saknat att prata med mig. hur gulligt är inte de liksom. jotack. PAX!

allting går fel idag, nu hänger mitt linne i torkskåpet. och de ville jag inte. de pajjade min klädsel.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0