julafton 2007.

14,00 träff hos moster i hällsvik
15,00 kalleanka
16,00 mat
18,30 tomten
19,30 fika
21,00 julklappsleken+ lite singstar

tradition som de alltid har vart sålänge jag levt på denna jorden.
men de är mysigt, närmasta släkten and the love is in the air.
vi hade pratat om att lägga ner tomte på julafton men moster ändra sig i sista sekunden.
sen stog vi där nere i källarn som två fån.
jag tomte, hon nisse.

image188 image189


14,00 - kramkalset med släkten och lite allmänt prat, spelade löjliga familjen med philip.
15,00- alla kusiner sitter i soffan med morfar. ser riktigt mysigt ut kan jag tro, såg de inte själv men.
16,00- mat! skinka köttbullar och revben. massa julmust
18,30- tomten!
19,30- fika :) kladdkaka med nötter i och grädde smaksatt med apelsin och konjak.
21,00- julklappsspelet as always. och massa massa massa kärlek <3


våran släkt är ju bäst på julklappsspelet.
16 pers som slåss om paket liksom. vi har alltid med oss 3 var.
jag hade siktat in mig på bakformarna, barbie strandmadrassen, lotterna, toffefeen.
kom hem med en dessertbok (som jag köpt själv) och toblerone!
morbror och freddan fightades om Ifk kallsongerna. så jäkla kul o se.

image190 image191



MINA JULKLAPPS!

* Rosa mixer från Obh Nordica.
jag hoppas de kommer brödrost och kaffebryggare med.
* Rosa Sveamössa från bror
Love will shine on you. ljusrosa.
* Underkläder, spetstrosor från Gina
* Presentkort på Åhlens från Martin& Rebecka.
* Pengar
* Parfym
* Pjamas

och enormt med kärlek.



MINA JULKLAPPS TILL FOLK!

mamma: presentkort på Gina
thomas: kallsonger.
tillsammans: fondysett. eller hur de stavas
morfar: ljusblå tröja
mormor: tunika
lillebror: kallsonger från resteröds &frankdandy
frida: rosa nattlinne, rosa trosor, hellokitty galgar :)



Thomas kassa sexskämt:
en tjej går in i en sexbutik
-ursäkta mig men har ni någon persilja?
- nej frun, ni har kommit in i en sexbutik!
- har ni någon dill då? (dill-do)?

tog 3 ggr innan jag fatta. helt uselt.


nya singstarmästarn tilldelas Sofia Lith.

jag vann 5 ggr i rad.
sen kom min moster och bara klådde mig.
sen tappade jag stämningen och gcik och sura.


mina hjärtan
image192
mormor &morfar


image193
världens bästa morbror.

image194 image195

moster &jag skötte klapparna. lägg märke till glasögonen.


image196      ett stycke mig (:




julgran :)


image198 eiwe är en perfekt charmig man! synd tjejer, han är gift med moster.


image199

julklappsleken är alltid seriös, till döden.
de man vill ha, de ska man ha!
synd attd e inte funkar bara.


 
bästa julaftonen ever. jag älskar er <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0