Måndag, åh denna måndag.

Ikea med mormor och mamma. Gud va mysigt, vi kikade på byrå till mormor &morfars nya hall. Mormor hittade en hon blev förtjust i men den va 110 cm bred och den får bara vara 90. Men de va mysigt iaf. Hon har visst börjat tänka lite på min flyttahemifrån flytt när hon hittar lite saker hemma "ååh den kan fialotta ha när hon flyttar". mormor är en söt mormor. :) Fick hem ett par reflexer, jag hade ställt in mig på grisen men de va bara ett klistermärke så jag är nog inne på den oranga apan nu. Och en ny lampa till min skrivbordslampa. That´s it, eller aa massa andra strunt, men inget vääärt. Lite knäck&julkole bak ikväll kanske. Just de, posta paketet till Sebastian med och lägga på julkorten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0