Minijulafton alá Nol.

Jag och min lillebror ska ut på utflykt. Destination Nol. What the fuck, de är landet.
Thomas pappa och Inga-Lill ska ha minijulafton detta året.
Jag, lillebror, mamma, Thomas, Francess, Sandra och hennes kärlek, Farmor, Lennart och Inga-Lill. och Thomas syster. De blir säkert jättemysigt, men jag är inte taggad allas.
För de första är Sandra ingen favorit och för de andra så bara är de inte så kul, dock mysigt! :)

Dagens outfit
Underkläder: Svart Bh och vita trosor
Benen: Svarta nylonstrumpor
Kroppen: Korallröd ballongklänning från Sunshine 365 och en svart kofta.
Håret: Lockigt
Smink: Vanligt naturligt
Skor: Svarta pumps gissar jag på.

Jag och lillebror ska hem sen ikväll. Köpa julklapp till mamma imorgon och shit. Fixa och dona.
2 dagar kvaaaar
Vart är julkänslan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0