och jag kan inte få orgasm när jag har kommit in i klemanteriet. eller vafan de heter.


 
han: jag ska kastrera mig.
jag: aa gör de!
han: synd om dig då kanske (;
jag: varför?
han: nä då kan jag inte få stånd eller komma.
jag: hjärtat, är du seriös nu?
han: aa
jag: men de är klart att du kan! för att du tar bort dina pungkulor kan du fortfarande få stånd och få orgasm.
han: men, spermierna är ju borta.
jag: aa, och?
han: då går de ju inte!
jag: joooooo. de går men de kommer ju inga spermier.
han: nä spermierna ger en orgasm.
jag: neeeee! nu skojar du! du får inte orgasm för att spermierna kommer, spermierna kommer för att du får orgasm. h
an: nä så är de inte.
jag: jo så är de.
han: men......nä. de är de väl inte.
jag: jo!
han: men varför tror alla killar som jag då?
jag: för att ni är ju dumma i huvudet!


image150


jag typ dog av skratt :) hej blondie ;)
får man tro seriöst att de funkar så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0