småtjaffs

Mamms kommer hem idag, vi ska åka och handla lite mat och sådär.
Får väl passa på och köpa någonting till min och Fridas middag här imorgon.
Får ringa henne sen och säga att hon får be hennes mamma ta systemet imorgon, eftersom min mamma åker till Thomas ikväll.
Måste ta en tur inne i stan och se om jag hittar någon klänning, beställde ju den från KoolaAnna men den kommer inte innan imorgon, annars har jag min svarta balklänning, som ser rätt enkel ut, kanske kan klippa av en bit på den och ha strumpebyxor till. Eller min sidenklänning. De löser sig :)

Nu är de Lotta på Bråkmakaregatan på tven, hon är så sjuuuukt söt.
Sån unge ska jag ha när jag blir stor. Som en liten prinsessa.

He´s a cute one.

Kläder idag:
Taights, Hm
Klänning, Gina
Linne, Hm
Grå knästrumpor med prickar, Hm
Kofta, Hm
jag kör på Hm helt enkelt :)

Nu ringde mammi :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0