söndagskväll, andra advent.

image132

Lovefilm nr. 2
my truth is that my wasted heart belongs to you

kvällen är räddad. jag är så kärlekskrank jag kan bli. 
tanken kom till Majk,  han ska till Usa och knulla tjejer precis som han i filmen.
han tyckte de va fint att jag tänkte på honom när jag såg den scenen, och de känns ju bra.

lillebror frågade vad jag tyckte om denhär Emma som va här. sanningen va den att hon va jättesöt, och jättetrevlig. så jag frågade honom om dom skulle ses igen, vilket dom nog skulle, imorgon, eftersom dom går på samma skola. men han skulle fråga om dom kunde träffas träffas igen. min bror behöver en flickvän.

camilla va här förut om hämtade mp3:n. hon vann nästan matchen i Karlstad, lika. Så dom ligger 2:a i eliten.

jag har inte tänt andra ljuset i adventsljusstaken än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0