uppdatering på minijulafton alá Nol.

bitchkärring på bussen som vägrade flytta på sina matkassar så att en herre kunde sitta bredvid.
så började de hela.
hemma hos Lennart &Inga-Lill så va de glögg och mys. Sandra &christian va lite sena, eller rättare sagt 1½ timma. Helt kasst om man frågar mig, säger man en tid är man där den tiden.
Vi började äta innan dom kom, vanligt julbord och tårta. Asgott.
Sen kommer Sandra &christian varpå sandra inte ens säger hej, och sitter bredvid mig. Jag tycker inte om henne!
Fick gå ut med mamma och ta en rökpaus, och få ut mina aggrisioner.
julklappsöppning; nya puma parfymen, pengar och en trisslott utan 1 miljard. Men jag gråter inte.
Jag och lillebror drog oss hemåt, eftersom vi har lite att göra idag. Julklapp till mamma osv.


Men de va en riktigt mysig kväll. Förutom att jag inte gillar Sandra då.
Jag och Francess körde lite jullåtar på hållplatsen vid bussen.
De kommer en kille på cykel: DE LÄT SOM OM NÅGON BLIVIT PÅKÖRD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0