1.

Namn: Sara Carina Sofia Lith
Smeknamn: Fia, prinsessan, Fialotta.
Födelsedag: 23 november 1988
Födelseort: Göteborg
Ögonfärg: Brun/svarta
Hårfärg: Brun/svart
Familj: Mamma och lillebror.

BRUKAR DU


Titta på dig själv i spegeln: Ganska ofta :)
Skrika: När jag är förbannad ja
Sova: När jag är trött
Ha ångest: Aldrig
Skada dig med flit: Just for Emo´s
Ta medeciner du inte borde ta: Nej.
Skämma ut dig: Nej jag bjuder på mig själv ;P
Drömma mardrömma: Ibland.
Ta droger: absolut inte
Försöka vara annorlunda: Jag är redan annorlunda ;)
Klä dig i märkeskläder: Jag köper de jag vill ha :)
Gå i kyrkan: Inte på senaste dagar.
Gå i skolan: Student 07
Röka/Snusa: Nej!
Ljuga: Absolut inte.
Hata folk: Hata är ett starkt ord.
Lita på folk: Ja :)

NÄR


Åt du mat senast: Paprika :)
Kollade du på tv: igår kväll, Pippi´s jul.
Köpte du något senast: Julkort idag!
Sjöng du senast: Alldeles precis
Klagade du senast: Säkerligen förut idag, jag minns dock inte!

VEM


Saknar du: Farmor
Vill du döda: Ingen
Kramade du senast: Frida
Vill du prata med: Farmor
Skrek du senast på: Lillebror ;P
Vill du vara som: Jag trivs med Fia ;P
Gjorde dig riktigt glad senast: Frida
Fick du sms från senast: Niclas :)
Ringde dig senast: Mamma

HAR DU

För många vänner: Kan man ha de?
Förföljare: Ja, kön är lång :)
Tvångstankar: Ne
Annan psykisk sjukdom: Är man född som mig så är man normal ;)
Skadat någon: Nej
Brutit några ben: Nej
Piercingar: Öronen :)
Tatueringar: Nope.
Egen dator: Köpt själv :D
Bra självförtroende just nu: Allt :)
Sagt jag älskar dig till någon: Nej. :/ Kass på sånt.
Varit förälskad: Helt klart
Blivit kär i någon på nätet: Nej :)
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpat: Nej
Velat vara otrogen: Hell No !
Varit otrogen: Nej :O
Stulit någonting: Kanske en godis? :P
Varit utomlands: Yep :)
Rymt hemifrån: Nej :)
Gjort någonting olagligt: Ja.


HUR


Svarar du i telefon: aaaah hallå. eller hej de är fia :)
Fördriver du tiden: vänner träning shoppa mysa :)
Bäddar du sängen: Ja :)
Ofta diskar du: Ofta :)
Ofta tvättar du: Ofta :)
Många stör du dig på: Fjortisar, divor aa you name it :)
Vilken ordning klär du på dig: Trosor bh linne tröja byxor strumpor :) skor halsdduk jacka mössa vantar :)

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0