2.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Big Brohter
Vilken årstid tycker du bäst om? The summer :)
Brukar du sjunga i duschen? Varje gång!
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Handboll :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja de gör jag.
Vad är viktigast för dig? Att dom jag älskar har de bra.
Laddar du hem musik och film från Internet? Nej de gör annat folk åt mig.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa, spara och leva loppan
Vad är det bästa med julafton? Släkten <3
Tänker du mycket på ditt utseende? Helt klart.
Vad får dig att slappna av? Prata i telefonen
Tänker du ofta på sex? Sex är fint.
Är du skyldig någon pengar? Nej
Är du mörkrädd? Absolut. Men jag sover med lampan släckt!
Vilken färg är snyggast? Beror på vad det är som ska ha färgen
Tycker du matte är svårt? Absolut.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, jag köper de jag vill ha.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Ett lyckligt liv?
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 12-13
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Min lillebror.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Man bestämmer själv.
Har du piercing? Öronen
Bråkar du och dina syskon ofta? Mest på skoj
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mamma, mormor, lillebror och Frida.
Läser du ofta böcker? Oftast inte
Vad föredrar du för sorts filmer? Drama och kärlek och sådär
Vad slösar du mest pengar på? Kläder, skor, fika, mobilen :)
Vill du gifta dig? Inte just nu
Vill du ha barn? Ja :) Först en kille, sen en tjej
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Desperata hemmafruar och Greys :)
Vilka länder har du varit i? Grekland, Turkiet, Danmark, Norge
Vilka husdjur har du haft innan? Kanin, katt, hund
Solar du ofta? På sommarn
Är du bra på att laga mat? Jag är kock?
Var badar du helst? I 25+ Vatten
Vad dricker du för alkohol? Allt!
Vad använder du för droger? INGA!
Vad tycker du om monarkin? Monarki?
Vilka språk kan du? Svenska engelska :)
Gillar du att dansa? Bara när jag är onykter.
Vad har du för klädstil? Vanlig tror jag passar :)
Är du flygrädd? Yep
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det är fina grejer.
Vad dricker du helst när du är törstig? Juice.
Vilken är din favoritglass? Hallonsorbet
Vilket kaffe sörplar du helst? Latte
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson.
Vill du gå ner i vikt? Yep.
Vad har du för personlighet? Glad och glad och glad och lite glad till
Har du varit deprimerad? NEj.
Tycker du om sushi? hahahaha. nope ,)
Tror du på livslång kärlek? Njaaäa.
Vad äter du helst när du ser på film? Godis och chips och cola.
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej :)
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej!
morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken hårfärg har du naturellt? Brun/svart
Är du beroende av något? Närhet.
Hur ofta motionerar du? Friskis ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0