fia goes arg.

jag har suttit och väntat på pengarna från Lilla Bommen, dom 3 dagarna jag jobbade där. Men dom har inte kommit in, och ingen specifikation har jag fått heller, utan jag fick en specifikation för dom dagarn han redan betalat, och den kom en månad försent. Jag fattar inget. Så jag åkte ner till banken idag och pratade med tjejen om insättningar på mitt konto. Men de hade inte kommit något mer mellan 16 okt- nu förutom min lön från hemmet, pengar från mamma och deras senaste betalning. Så jag skrev ett mejl till honom och frågade vad de va som hade hänt. Så jag hoppas att de löser sig, i juletid är 1500 kronor ganska mkt pengar. Eller aa de är de i överigt med men just nu behövs dom lite extra. Får väl se om han svarar eller så. Annars vet jag inte vad jag gör.
Jag blir förbannad.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0