fia goes hårmodell.

i tisdags när jag var och klippte mig frågade eleven om jag ville ställa upp som hårmodell idag. klockan 9 på morgonen. snäll som jag är så jag naturligtvis ja. och pallra mig dit. 2 timmar hade hon på sig. Först tvättade vi mitt hår, så att de blev lockigt och körde de i monstermaskinen så de blev dunderlockigt, asfint blev de. Sen började hon borsta (?) mitt hår, tuppera de (?) och sen hade hon INGEN fantasi. och då menar jag ingen. slutresultatet blev då att jag fick en toffs på huvudet, tänk er lilla my i mumindalen. och där bak såg de ut som en korv. de va fan pinsamt när lärarna kom och kollade på mig. jag gick därifrån snabbt, önskade henne lycka till och drog på mig min beighguldiga stickade mössa med rosett på från Mq. Och kände mig genast mycket vackrare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0