gårdagen :)

frida va hemma hos mig hela dagen igår, så det blev inget bloggande.
de första vi gjorde va att säga till min lillebror att de de vackert i skövde :) vilket han gjorde, sävehof förlorade dock.
sen gick vi ner och handla. lasagne och paj stog på listan.
lasagnen blev sådär, nästa gång har vi sås också ;P pajen blev helt underbar. med glass till.
köp aldrig och då menar jag aldrig MARZAN VANILJSÅS från EKSTRÖMS. så jävla äckligt, så vi tog glass.
bäddade ut soffan och kollade på Pippi hela kvällen :) Somnade till en stund med. Sen såg vi Bondesökerfru och greys. riktig riktig myskväll :)
sen drev vi med Niclas och låtsades att Frida hackat sig in på min Msn. och gullet gick ju på de :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0