godisskålsbudsmysteriummet.

i fredas, när jag fyllde år. hade jag vart inne i duschen, när de ringer på dörren. eftersom de så ofta inte ringer på våran dörr utan att de oftast mer bankas på dörren och någon sliter upp den så kollade jag i nyckelhålet varpå de står en man utanför med något i famnen. en skärrad fia i gul handduk och turban öppnar försiktigt dörren varpå mannen säger: Är de du som är Sofia? Jag svara: Ja! Han: Denna är till dig! Han räcker över en påse från interflora jag säger tack och han säger att jag ska stänga dörren, att de är kallt. som en pik till min "klädsel". Jag fattade ju att någon var gullig liksom och skickade sånt. Öppnade påsen och sådär. Hittar en skål med choklad och ett kort där de står; Från en hemlig beundrare i Uppsala. 2 killar på msn visste att jag fyllde år och bor i Uppsala. Idag frågar jag kille nr. 1 om de är han och han helt klart säger att de är han osv. Kille nr. 2 loggar in frågar hur jag hade de på min födelsedag och sådär och frågar om jag fick hans paket! varpå jag säger vilket? Han: Godisskålen. Jag: Oj ursäkta! va de du? jag trodde de va en annan, vänta lite. Varpå jag frågar kille nr. 1 varför han ljuger, men han ljög inte sa han, han bara drev. Jag blev totalt vansinnig. Förklarade som de va för kille nr. 2 och sen tacka och allting. Kille nr. 1 kan dränka sig långsamt. Han fyller år imorgon och jag tänker inte säga grattis.
chesten va jättefin verkligen. jag blev superglad :)


BAJS på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0