sara carina sofia lith.

det är jag som är sara carina sofia lith.
född utav min mamma. vi kan kalla henne för C. på Östra Sjukhuset  den 23 november 1988. givetvis har jag en pappa med, vi kallar honom K-E. Jag var mamma och pappas första barn, mormor och morfars första barnbarn farmor och farfars första barnbarn och min mosters första systerdotter och mina morbröders första systerdotter.
de är lätt så att man blir bortskämd då, men jag är ingen snorunge. Det finaste man har sätter man på bordet sa alltid mormor och där fick jag sitta ;P Den 5 februari 1991 fick jag en lillebror, vi kallar honom F. Sen ville mamma och pappa inte ha fler ungar :) Mitt första år bodde jag mamma och pappa I Bellevue, i Göteborg. Vi flyttade till Herrljunga (?) i ca. 3 år. Mamma och pappa gick isär. Sen till Kortedala (?) i ca. 1 år. Sen tog mamma sitt förnuft i fånga och flyttade till Sävedalen, och där bor jag än idag :) Jag har givetvis gått i skolan, tog studenten 1 Juni 2007 från Ester Mosessons Gymnasium -Hotel/restaurang linjen :) The best 3 years of my life :)
Där träffade jag min bästastevän som vi kan kalla F, men hon heter Frida :) Och jag lovar, vi är verkligen vara bästisar, folk tror att vi är lesbiska ibland. Men så är de inte.
Jag tränar på Friskis&Svettis, med Frida. 3-4 ggr i veckan.
Jobbar extra på ett ålderdomshem i köket. Och jag trivs som fisken i vattnet.
Jag anser mig själv vara en liten prinsessa faktikst, men jag har ju mina anledningar.
Jag har brun/svarta ögon, brun/svart jättelockigt hår. En jättesöt grisnäsa. Öron med hål i som jag oftast pryder med söta örhängen :) Pussvänliga läppar som jag smörjer in med mitt körsbärslepsyl. Synliga nyckelben. Heltokey stora bröst. Mysig mage. och fläskiga lår :D Skostorlek 39.  Och är 169 lång. Min vikt i kilon är hemlig.
Jag ÄLSKAR skor. och att shoppa.

Helt onödigt vetande:
 Jag har en dubbelsäng med duntäcke och 4 kuddar
Jag älskar Ballerinakakor
Spenderar way to much time vid datorn
Har aldrig kontanter på mig
Är otroligt social
Kan få vem som hellst att må bättre med mitt leende. Det är inte bara en som sagt de, utan fler ;)
Fina pojkar är typ de bästa Gud gjort.
Påtal om Gud så tror jag på honom. Alltså Kristen.
Jag tycker inte om bönor, ärtor, majs, gröt och lever
Älskar att sova på soffan
Pippa Långstrump är bäst
Jag älskar Saw filmerna

nu orkar jag inte mer ;P


Kommentarer
Postat av: The gossip Lady

Ha en fin dag, hälsningar the gossip lady!

2007-11-15 @ 16:39:12
URL: http://GOSSIPLADY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0