seriös på nytt.

jag ska börja blogga igen. för typ 10:onde gången så är de nog dags.
de känns såhär härligt när man läser andras bloggar, dom skriver liksom om ingenting. men endå allting. jag vill också liksom :)
men vi får väl se hur de går med den saken. de har ju funkat så bra innan menar jag. men ett inlägg om dagen, typ som en dagbok. absolut ingen som tvingas o läsa liksom, de är som mitt egna lilla plejs..

jag kunde i varjefall inte sova speciellt gott inatt. D skickade ett sms 8,10 och efter de kunde jag inte somna om ordentligen. men jag sov till klockan 12,31. jag intog soffan och kollade på Ellen. hon är riktigt kul. begav mig till datorn efteråt och de har vart min dag. jag va absolut inte på humör idag. mamma lagade middag, kokt potatis, köttbullar sås och rivna morötter. de va mums. sen ringde pappa, jag hörde på lillebror redan direkt att någonting var fel. sen bara ser jag hur han blir aldeles arg o hela ansiktet och bara skriker: NU SKA JAG RINGA UPP DEN JÄVELN! men pappa svarade inte. jag ringde upp efter 10 minuter. och då svarar han
jag: va är de du säger till freddan?
p: mummel
jag: är du full?
p: neeeh jag har tandvärk
jag: aaah men du låter svinpackad
p: aaa men de kanske jag är med
jag: har du tänkt på att de kanske är därför vi inte vill träffa dig?
p: mummel.... jag älskar dig. klick.

jag orkar inte med detta mer snart. de är så mkt jobbigt bara. de tar mer av min energi än va jag vill inse att han dricker.

sen blev de lite tv igen, sen handla jag med mamma.
jag åt juleskum första gången detta året idag, ooomelove<3
kollade på desperata hemmafruar, de är ju faktikst rätt kul.
och nu sitter jag bara och mumlar om min dag här liksom. men någon måste ju få veta om den. tycker jag iaf. jag ska nog allt se till att skriva imorgon med.

godnatt &kärlek. fhija!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0