sista update.

jag intog soffan och satt och lipade till Idol. ibland får man vara lite blödig faktikst, tacka gud för att andreas åkte ut, vad gjorde han ens där i den finalen? han skulle åkt för längesedan. Nu hejar jag på amanda bara för att jag störgrät när hon sjöng Hallelulja! Marie är bra hon med, men amanda tog de med hallelulja!

imorgon intar jag borås med frida. ett utav våra äventyr vi gör. skövde står på listan med, och nooorrland. men de är senare projekt. 10,20 går bussen från terminalen. jag ska gå upp i ottan. får väl se om vi hittar till knallelandet annars får vi väl hitta någon Kungsgata med affärer, kungsgator brukar finnas i dom flesta städerna, dock är de ju borås vi ska till så. inget förvånar mig.

ska kolla julklappar imorgon, alltid kul. francess mamma thomas frida madde kvar. utav dom som jag vet att jag ska köpa till. alltid kul och köpa något kul.

jag fick mejl från min "chef" från lilla bommen, han hade glömt av att betala pengar för jobbet i oktober. så nu blir jag 1500 kronor rikare. och de känns ju rätt gött såhär i juletid. faktikst. 1500 är alltid 1500. :)

jag vill ha snö. massa massa massa massa snö.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0