släktkalas.

släktkalas idag för hela slanten. först kommer tommy &linda. bamsekram på båda. sen mormor&morfar. sen moster och familj, bamsekramas med alla. öppna paket och mysprata. börja käka, pasta med pestogräddsås och kyckling. alla sa att de va jättegott. sen tårta. sen drack vi champagne, och firade mig och tommy &linda som gift sig. dom va så fina så. sen satt vi och mös bara, jag och philip spelade kort och han berättade om sin först fylla. kusinsofia måste ju veta allt. sen planerade vi jul och så. sen satt jag och mormor och pratade om pappa. mormor, du är de bästaste i mitt liv <3

mormor& morfar: satinpåslakan
moster: parfym och 1001 cocktails
morbror: parfym
thomas &francess: parfym

jag ska aldrig mer säga att jag önskar mig parfym. :D

brottades gjorde vi med :D och tog dampkort.
som när vi pratade om julafton, de som betyder mest är att vi får vara tillsammans.
mormor morfar mamma thomas freddan moster eiwe philip fanny tommy linda victor kajsa martin rebecka. de är dom som ligger närmast mitt hjärta <3

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0