studentminnen.

jag sitter och läser komentarerna i Studentmössan!

Fiamys! min prinsessa! Pussar Sara L
Kommer alltid komma ihåg dig gumman // Maggan
Fifan!
Fia äger // blondast
John
Kommer alltid komm aihåg dig <3 Malin
David
Skönast
Jonas Duvsund
Puss från Båten
Dennis
Otur med fossingen Puss Cilla
Love you Ella <3
Kommer alltid älska dig // Morran
Innan kvällen är slut ska båda fötterna va hela! Rock on // Hanna
Gumman , lycka till i livet sköt om dig! Mikaela
Jag är bög // Fiddan
Haha Sofia min sköna
Fia. Du är min prinsessa för ALLTID. Älskar dig! Puss / Maria
Nu e det fan feeeest / Jocke
Min favorit för i helvete! Du och jag för alltid Puss jesper!
Min lilla snygging // sussu
Älskar dig, pusspuss Frida
Sofia! Jag kommer alltid älska dig Pussar Elin
Love u 4 alltid Christian W
Världens gladaste och sötaste fia! Vi måste träffas // Jessica
Grattis! Jag kommer sakna dig stumpan! // Sofia
Hurra hurra! Puss gumman, ha de bäst Madde


take me back. <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0