the things of today.

jag vaknade vid klockan 6 och får ett meddelande av J. asgulligt (: vänder mig, somnar om. vaknar vid 11 och ligger och gosar i sängen i en halvtimma ungefär. går upp, plockar iordning. slår på datorn. Frida kommer vid kvart i 2. Pratar lite med henne, tar bussen ner till allum. In på Swedbank, varpå swedbank- christpher jobbar. och han lös upp min dag, de leéndet han hade när jag berättade om fredagens bravader för Frida va inte att leka med. Gud vilken pudding. Han är min!!! jag ska fråga chans på honom nästa gång jag är där. Jag tror han vill de :) Sen gick vi vidare, en snabb vitlökkycklingsbaguette på paprika. :) sen till Ungdomsmottagningen, träffade en tjej som jobbar extra med mig på Kullegården ibland, tjöta lite. In på rummet, tog lite prov gjorde en undersökning, färdigt! Vidare till Willeys och handlade mat. :) Sen bussen hem. Helt mysig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0