världens bästa Madde :)

madde kommer hit om en stund :) yeeey. myspys. va jättelängesen jag träffade henne :)
bara slappa och ta de soft :)
ladder49 på 5:an och fotboll på 9:an, jag får zappa, inte för att jag är fotbollsfantast men, de är ju trots allt en viktig match utav vad jag har fattat.

eftersom jag har så tråkigt så kan jag berätta hur jag och Madde träffades :)

det böjade med att min pappa och maddes pappa bodde i bergjön. jag och maddes bror gick i samma glass här hemma i sävedalen och madde gick i klassen under. maddes halvsyster och jag gick i paralellklass. vi träffades lite då och då när jag och hennes halvsyster umgicks. men inget mer med de. sen gick maddes pappa och Katarina isär. varpå Maddes pappa blir tillsammans med Michas mamma, Micha och jag har vart bästisar sen dagis. Det var då vi började umgås på riktigt liksom. Michas och Maddes familjer flyttade upp till Grästorp, våran familj och Michas familj höll kontakten. Och där ett tag va de liksom våra 3 familjer som blev 1. Jag har alltid sett en syster i Micha och jag började se en syster i Madde också. Michas mamma och Maddes pappa gick isär. Vi slutade vara en familj allihoppa. Jag och Micha pratar inte idag men jag och Madde är jättetaighta. Hon bor i Gbg men vi hinner inte träffas så mycket. Men hon är världens bästa Madde :) och vi ska ha mys ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0