April April din dumma sill.

Inte för att jag har blivit lurad men! ;)
Nu funkar de iaf att skriva lite. Kors i kröset.

Det är vååår ute idag! Sol och 11 grader. Och jag har sett en maskros. Då är de vår. Gick tillochmed hem från jobbet idag bara för att det va så vårigt. Då är de vårigt, när jag går hem från jobbet. I sommar så var de visst några dagar som det inte skulle vara någon ordinarie personal på jobbet så då ska jag leka den ordninarie, så nu ska dom lära mig allting. Men som dom sa, jag kan redan allting! ;P

Igår köpte jag och Frida biljetten till Stockholm. Here we cooome! =D
Nu ska jag ringa och boka vandrarhemmet! Innan jag glömmer av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0