Fredagsmyskväll

Tandläkarbesöket gick asfint (: Snabbt och enkelt, eller snabbt o snabbt. 25 minuter. Han kollade lite, tog lite kort och sådära. Kolla kvalittén på tandköttet, och de va bra. Jag har 2 hål i mina tänder, ett i visdomstanden som i övrigt växt ut helt och ett i någon annan tand. Så jag ska dit 26 Maj 13,05 igen och borra. Härligt att jag kommer vara negerbrun och fin den dagen, de sa jag till dom, då skratta dom! Fick utskrivit ett recept på 6 flaskor starkt flour, han tyckte jag behövde de. Ska bli chefen.

Gick in på Willeys och handlade lite med. Jag hatar Willeys på fredagar. HATAR.
Alla dessa ungar överallt som skriker, sen kom jag på att de är jag som står där och suckar om 10 år med 3 skrikiga ungar. Ush va hemskt =D

Nu ligger jag och svullar Polly och tittar på tven. Extra extra <3
Hoppas att Hv vinner Sm-Guld idag! :D

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du haft en bra dag!

Kram carro

2008-04-18 @ 21:36:22
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0