Good night and sleep well

Nu ska jag faktiskt ta och sova några timmar. Ska upp och jobba imorgon igen vilket jag absolut inte känner för. Men jag får tänka på pengarna helt enkelt. Snart drar ju säsongen på Storans uteservering igång. Och den gillar vi <3<3

Min mammis kom hem förut också. Så nu är den tanten hemma igen. Jag lovar att jag går henne på nerverna redan på onsdag och hon går mig på nerverna redan på tisdag.

Jag ser fram emot Stockholm på söndag. Jag har fått tips från Niklas att vi ska gå till något ställe på söndagskväll och ta oss lite drinkar, det såg mysigt ut, sen fick jag reda på att det var ett hårdrocksställe.
Jag: Tror du verkligen att jag passar in där?
Niklas: Ja, du har stora bröst och är söt.
Kanske så de funkar, who knows (;

Sitter och kollar på gamla bilder. Jag ska göra ett kollage! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0