Kvällsmys hos Torre!

Myset hos Torre va mysigt igår! (: Det kom ett pucko och ringde på honom och frågade om han hade någon sprit att sälja det var nämligen förfest lite längre ner och spriten var slut. To bad for them! Sen la vi oss i sängen och kollade på När lammen tystnar. Den är ju värsta sämst och inte alls läskig. Suck. Sen när jag gick upp imorse så spöregnade det ju naturligtvis och jag hade vita tygskor på mig. Sen gick jag vilse i hans trappuppgång med. Hahaha, men de talar vi tyst om. Lokalsinnet är på den dåliga sidan!

Jag har dunderont i min mage :(

Ska nog lägga mig och kolla på lite Sex and the City!
Borde städa innan mammisen kommer hem men det orkar jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0