Måååndag :)

Idag är jag friskare! Asgött faktiskt, va nere hos läkarn förut och tog ett halsflussprov ifall att så att jag inte går runt med de och får massa äckliga följdsjukdomar. Men de va ingenting som vanligt, enorm svullnad bara och hoppas på att de går över, vilket de har gjort :)

Åkte ner till Allum med mammisen efteråt och fixade min lön. Gick runt och kikade lite men köpte inget, eller jo ett par skor åt mammisen men dom fick hon av mig för hon är så gullig :)

Åkte till jobbet sen och fyllde i min timrapport :) Och prata lite med mina ladies!

Sen gick vi och handla lite, köpte varsinn glass och gottade oss. Mums.
Asvarmt ochs könt ute idag förövrigt =D We lajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0