Min första deklaration!

Godmorgon! Jag är glad idag, ovanligt or not. Men det är jag. Vaknade vid halv11 men låg och drog mig i sängen i en timma. Jesper ringde och han är sjuk så de blir ingen träff med honom idag, han behövde vila. Gick upp och drack lite kaffe. Jag har faktiskt deklarerat för första gången i mitt liv =D De känns lite lite vuxet, faktiskt! Vilken trevlig tant man fick prata med! Not.

Gött med pengar innan midsommar liksom. Yeeey! :)

Lisa hade fått betala 850 kronor för sin tågbiljett till Stockholm. 850 jävla spänn! SJUKT!

Nu ska jag göra mig vacker och åka och hälsa på min pappa som sagt. Och byta en klänning i stan!


32 dagar till Tunisien prinsessan! :D:D:D:DD:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0