På vårat jobb har vi faktiskt riktigt potatismos.

Jag har jobbat idag. Och jag är riktigt trött. Har nästan lust att lägga mig och sova lite, men de tar emot eftersom det är sol ute. Men jag kommer ju knappast gå ut iaf liksom (;

Idag på jobbet blev jag riktigt irreterad. Jag kom ut med 2 nya kantiner med mos och skulle byta ut dom tomma. Ploppar ner en i första hålet och går till andra sidan för att sätta i den! På sidan med det nya moset står de en lärare och kollar på de nya moset och den tomma på andra sidan han säger något om pulvermos och jag vänder mig mot honom och säger att det är riktigt potatismos. Aha, i den du har där eller? Nej i båda, den du har vid dig också. Vänder mig om och hör honom säga att de där är inget pulvermos. IDIOT. Jag vet mer om vad vi gör för mat än vad du gör. Ofta jag ljuger om pulvermos och potatismos på smör och grädde. Smaken är ju BIGDEAL liksom. Hoppas han kände de när han satte sig ner. Nonchalanta jävel!

Sen var de en spindel i vasken i morse med. Jag sprang därifrån och sa till Mimmi som hämtade lite papper och släppte ut den. SLÄPPTE ut den. Va hände med att döda den frågade jag henne, men de får man ju inte för de blir ju regn. På lunchen sen berättar vi detta för Ulla och Ulla säger: Man får inte döda spindlar för varje spindel jag ser döper jag till Johan. Hahahaha, att jag inte dog av skratt!

Jag vill ha chokladmuffins. Med glasyr. Eller kärleksmums. Höga kärleksmums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0