Skriv ett brev till mamma och pappa

Jag har vart och tränat med Frida (: Bas, hon som har passet är ju förhimla rolig. Med överskottsenergi till 1000, undra vart hon får den ifrån, men jag gav gärnet iaf slö som jag va, gjorde de jag orka :)

Hon tycker jag ska skriva ett brev till mamma och pappa. Jag hade inga skor nämligen, skönare att gympa utan skor, tycker jag iaf. Det ska jag skaffa mig, efter Tunisien. Orka lägga 1000 spänn på gympadojor när jag kan köpa tjusiga pumps och en ny bikini. Nej nej :)

Hittade mina svarta mjukbyxor nu med. Ska ha dom på Jonsered när jag jobbar, gillar inte deras kläder. Om jag inte får rätt storlek och alla har min storlek typ så. De är lite svårt.

Snart ska jag ha en liten nattdejt med min kudde. Jag saknar sängen <3
Ska smörja mig och lite så sen nighti time! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0