Sööta gubbe (:

Idag på jobbet kom den lillegubben som brukar sitta och äta ute i entrén. Jag gick ut med en tallrik med mat och jag fick måltidskupongerna. Varpå han hade lämnat en kupong för efterätt/dricka. Jag gick ut till honom.

- Du får tillbaka denna av mig, den gäller bara efterätt/dricka..
- Jahaaajaja
- Ja, och tyvärr har vi ingen dessert men dricka har vi
- Jaja, men aa... jajo... aa.. men.. Jag kan ju ta en dricka
- Okej, vad vill du ha? Vi har lättöl, bubbelvatten och läsk
- Ja gärna någon såndär samarin, bubbel.
Här höll jag på att skratta lite.
- Vad vill du ha för smak då?
- Ja gärna åt de där citronhållet, de är ju himlans gott.

Alltså den här gubben är de sötaste jag har skådat. Herregud silket gull. Man vill bara krama honom. Samarin och bubbelvatten, samma kanske, who knows! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0