Träääning!

Nu känner jag inte av att jag är trött längre.
Gick upp klockan halv7 imorse jobbade till 16. Hem, städa och plocka och nu iväg på träning med Frida. När jag väl kommer dit kommer jag vara helt slut, ska köpa banan på Pressbyråan, as always. Jag är bananköparn på Pressbyrån :)

Jonseredsgården imorgon, Catarina är sjuk. Inte för att jag känner för att jobba. Mer för att det är pengar :)

Skattedeklarationpapprerna skulle visst komma snart. Mammisen har fått sina men inte jag. En vän till mig sa att hans vänner hade fått tillbaka 9000:- på sin skatt och dom jobba typ inte ens. Jag kanske kan räkna med 5 miljoner då? :)

Köpte en ny bok ner till Tunisien igår med. Flyga Drake heter den.

Nej nu måste jag kila till träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0