Vår vår vååår

Guuudars va jag är trött. Dundermegatrött.

Jag har jobbat idag på Jonseredsgården. Ulla är ju förhimla gullig =) Jag va bambatant, segt när man är så trött som jag var med så de va skönt att få komma hem. Gick ut på gården förut på jobbet när vi hade rast och satte oss i solen! (: huur gott som hellst, värste varmt ute idag :) Vår vår vår.

Imorgon om det är fint väder vill jag strosa runt på Avenyn och äta glass och dricka kaffe. Strosa runt i solen och bara mys mysa (: Jag hoppas på sol imorgon helt enkelt. Någon som vill dela myset med mig kan höra av sig! :)

Jag ska kolla på Anna Skipper ikväll och äta lite godis som vanligt hade jag tänkt. Men nu ska jag nog fixa lite käk och plocka irdning lite här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0