För Jukebox är de enda jag åker

Igår hamnade jag och Frida på Liseberg, satt och drack lite öl innan vid Stora Scenen och snackade en massa skit om de senaste i våra liv, strosade vidare sen runt på Liseberg, köpte lite godis och spelade på lite hjul. Sjukaste, vi vann 4 gånger i rad på hjulen. Daim, Marabou, Lisebergkanin och en liten godisväska från Malaco =) Vi va helt galna, tyckte de va askul, skrek lika mycke varje gång men folk kolla bara snett, men sure go ahead så att säga. Sen åkte vi Jukebox 2 ggr, slapp lämna biljett i kassan först en rosa bil sen en cerise. Helt galet kul, för de är de enda jag åker, som Frida kommeneterade, för hon ville inte åka Flumride. Sen avslutade vi på Franks, baconochosthamburgare minus tomat och senap med pommes =) Hellyckad fredaskväll.







Jobbat idag som vanligt, pissregnade imorse när jag skulle gå till jobbet men då fick jag användning av de rosa fina paraplyet med blommor på =) Kom in en tjej och skulle lämna disk idag, hon va så trött så hon blödde näseblod :/ Då är man fasiken trött, tyckte synd om henne. Ush och blä. Sen sov jag när jag kom hem och nu letar jag efter min stödstrumpa, för glatta livet! Hahaha.


Nu livade Frida upp min lördaskväll, skickade en bild på M som är hur ful som hellst med texten;
Hahahaha, titta va jag hitta i min inkorg, de va mig en fuling.! Mohahahaha
Hahahaha, underbart! Ush!

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Allvarligt. får man ens lägga upp den bilden på mig.?

2008-08-03 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0