Helgens bravader

egentligen har jag haft en lugn helt, med massa jobb. i fredas tog jag mig en shoppingrunda med frida och jesper och köpte svarta skinnballerinas och lite smågrejer, sen låg jag hemma i soffan och smågrät till tristan &isolde och bara mös. jobbade igår, åkte hem till jesper sen på kvällen med frida och åt middag, baconkyckling med couscous och salsa, hur gott som hellst sen kollade vi på leo och åkte hem och sov. idag jobb powernap och träff med camilla. kollade på en jätte sorglig film på femman om en kille som hade krockat och hans mamma letade efter honom i 8 dagar, så överlvde han. jag grät. ush och blä.

så inga bravader i helgen inte, blir inga nästa helg heller. jobb igen, fettgo lön jag kommer få i september. men sen ska jag nog gå ut och skaka lite rumpa, jobbar då med men de är den lilla helgen.

haha, niko tyckte att camilla skulle köra en matchmaking på mig och hans kompis, men camilla tyckte de va en mycket dålig idé eftersom killen inte ens kan svenska och vi inte skulle ha något att prata om. hon är så snäll när hon gör matchmaking ;P

imorgon ska jag åka och köpa bädmadrass med mammisen. det ska bli kul, nytt påslakan med då kanske. jag hade velat ha ett dubbelsängduntäcke med men de får jag önska mig när jag fyller 20, de kostar typ röv. säkerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0