Killar killar, dessa jävla killar.

Jag blir så less, va är de med att först säga att man ska träffas, sen sluta höra av sig sen höra av sig för att pika att de va längesen man hördes av. Jag fattar inte de här, killar är bäst på att inse vad man haft när man förlorat de. Prinsessa som jag är så väntar jag inte på någon, jag har för många i min kö för att vänta, men de stör mig, något så otroligt. För träffar man någon, och man vill ses igen så lägger man ju liksom allt annat lite på is. Min prinsessa får helt enkelt banka in i mitt huvud att han inte förtjänar mig. för de gör han inte. Han är helt underbar när han inte är en idiot som han är 99% utav tiden :(. Idiot. Bajsunge. Mespropp. BAJS på dig, helaste dig.

Men snart hittar jag min prins (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0