6 februari

Dagens humör: Jag är på bra humör, som vanligt!
Dagens mående: Hur bra som hellst. Ledig. Sovit tills jag ville gå upp.
Dagens frisyr: Just nu är de morgonfrissen, knut blandat med att de står åt alla håll
Dagens klädsel: Just nu är det lila morgonrock.
Dagens planer: Träna medelpass med Frida klockan 6.
Träffa henne klockan 4, hon skulle fixa lite grejor.
Dagens materiella vill ha: En glödlampa till lampan i fönstret.
Dagens längtan: Jag saknar sommarn varje dag
Dagens fundering: Jag tänker inte såhär tidigt på morgonen
Dagens beroende: Kaffe, hälften kaffe hälften mjölk
Dagens tråkigaste:  Vädret, vart är värmen?
Dagens roligaste: Så långt har jag inte kommit än, de kommer på träningen sen ;P
Dagens middag: Vet ej! Måste fixa innan jag åker.
Dagens låt: I´m going home to the place where i beeloong. Tralalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0