Alla hjärtans dag!

Tog mig en promenad till sjukhuset förut, svinkallt ute men fint väder som tusan. Mormor och morfar var hos Philip när jag kom sen kom mamma också. Jag och morfar hittade caféterian och sprang ner 2 gånger.
1: a gången: En munk och stång till morfar, Negerboll till mig
2:a gången: En munk och stång till morfar, Kanelbulle och stång till mig.
Så satt vi och myste, som när man var liten och vi alltid gick till Lejonet&Björnen och köpte glass, det är minnen. Följer man med morfar när han ska göra någonting, blir de alltid fika på vägen. De är myspys.
Sen spelade jag och Philip lite kort och sådär, bara tog de slappt tills moster och dom kom.

Nu har jag och mamma ätit romantisk middag såhär på kärleksdagen:
Korv med bröd och pommes, de va goott :)

Spännande att Mathias körde Frida till Jesper förut, hon ringde helt hysterisk i telefonen. Hahaha, han kanske flörtar sig in såhär på kärleksdagen! ;);) Who knows. Hahahaha.

Lite plugg på Luleås Universitet, sex liv och lust kanske är något för mig.
Jag ska fundera på saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0