Bla bla bla

Som sagt, middagen igår va jättemysig! Asgoa mat och tårtbuffé, jag trivdes! Mys i soffan och spela spel och snacka allmän skit, det är vad jag och min familj gör när vi käkar middag tillsammans.

Nuu skiner solen och de är 9,4 grader ute, jag tror våren är påväg, ja tack! Ska iallafall in till staden om 2 timmar och möta Frida och givetvis bränna kalorier på Friskis och Svettis! Bas-puls passet! Helt lovely! Idag tränar vi i gråa taights, vitt rumplångt linne och en svart mjukiströja Student 07. Lär bli varmt, men då är de bara att strippa!

Snart får jag lön, helt underbart! Då ska vi betala resan, sen ska jag hämta mina skor och mitt Hmpaket! Lovely lovely lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0