En lista såhär på måndagskvällen

Favorittidning: VeckoRevyn är fettnajs. Skvaller, me lajk!

Bästa saken som hände i sommar: Heltklart Turket

Favoritplagg i garderoben just nu: Min gråa rosetttröja
Längd: 1,69

Byter gärna garderob med: Någon med mycke skor, fräscha vardagskläder och najs partykläder!

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart vitt är nog mest vanligt. Rosa endel

Jeans eller kjol: Jeans

Mig själv med tre ord: Glad, possetiv, helt dum i huvudet
Jag tränar:
Friskis och Svettis pass
Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött!

Kläder just nu: Hjärtdunsockar, taights, grå klänning, rosettröjan!
Vad sa du senast: Okej Godnatt

Hur många kuddar sover du med: 4 :)

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska

Sparare eller slösare: Slöasre

Bästa film: Dagboken!

Har du några homosexuella/bisexuella vänner: Yes
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske

Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: På vissa ställen ja

Snarkar du? NEJ! :D

Stjärntecken? Skytt

Rädd för insekter? Ja endel. Dom är äckliga!

Äckligaste insekten: Spindlar!

Det här är jag bra på: Jag är bra på att prata i telefonen, driva med folk på Msn, försöka banta, göra folk glada hoppas jag -dom brukar säga de, jag är bra på massa
Bästa bok? EgoGirl

Vad vill du jobba som? De vettetusan!

Chips, morötter eller godis? Godis är gott.

Pizza eller hamburgare? hamburgare.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Det får vi se
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Lite småstökigt.

Gungar du på stolen? Nej

Vilken hand håller du gaffeln i? Höger

Gillar du att sjunga? Absolut!

Använder du knark?  Hahahahaha, nej!
Kaffe, te eller inget? Kaffe

Har du en besatthet? Besatt låter hemskt.
Men jag är i stort behov av kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0