Familjemöte!

Upp och hoppa klockan halv9 imorse, somnade vid 12 inatt men jag var ändå hur trött som hellst, höll på att försova mig ett tag men jag kom upp. Var enoormt sugen på kanelbulle imorse och tänkte köpa till mig och Linn som vi kunde fika med, men Ica nära i Jonsered öppnar inte förrän 11 på söndagar. Typiskt! Jobbade en liten stund, gjorde lite specialkoster, potatismos, kräm, diska och packa. Sen käka vi sen kom min morbror och hämtade mig, nästa stopp: Familjeträff hos moster!

Filjeträffen hos moster var mysig. Dom flesta va där, käkade lite paj och så, planerade morfars 70-årsdag och bara snacka skit. Kom fram med massa flummiga ideér.
* Köpenhamn över en helg
Ta morfar till ett ölbryggeri och supa honom under bordet
Nakdel: Mormor kommer bli grinig, de vet vi!
* Liseberg med 5-kamp och grejer
* Spaanläggningsgrej nere i Varberg.

Vi har ju lite alternativ. Moster hade funderat på att ha släktkalas i hennes trädgård med alla alla 1000 släktingar men eftersom hon aldrig har vädret på sin sida så la hon ner de. Dom bor ju precis vid havet så.

Sen dök gamla videofilmer upp på tven bla. när moster och Eiwe var i någonstans och åkte skidor och vi fick reda på att under den veckan blev Philip till, mycket intressant. Påskafton hos mormor och morfar, fy fan va man såg ut! Sälen med familjen för x antal år sen. Men då var man ju mest gullig. Mycket mycket mysig kväll.

I love <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0