Fredag fredag fredag :)

Hemkommen från jobbet, hur skönt som hellst. Va lite segt o gå upp imorse, men de gick så fint så. Levergryta och ris blev de till gamlingarna, jag tycker de luktar så ruskigt illa så jag trodde jag skulle spy i början, men det gick så fint så. Givetvis tjatade jag till mig annan mat med! Jag är den blivande salladsmästaren ;)

Fick reda på att ena sjuksköterskan hade dött i cancer, 51 år gammal.
Hur hemskt som hellst. Jag fick ont i magen.

Men det är faktikst fredag idag och eftrsom jag jobbar helgen igen så blir det bara slapp framför tven, Let´s Dance är ju inte helt fel faktikst.

Förresten så är de sol ute, men svinkallt. Men vi har iaf inte snöstorm.. Än iaf!

Dagens humör: Glaaad
Dagens mående: Bra men lite halvtrött
Dagens frisyr: Knut
Dagens klädsel: Mjukt <3
Dagens planer: Jobba [x]
Slappa framför tven!
Dagens materiella vill ha: En fetgod kladdkaka
Dagens längtan: Tunisien 11 Maj
Dagens fundering: Jag har inte hunnit tänka så mycket idag. Jag har lagt ner verksamheten!
Dagens beroende: Pepparkaka och kaffe, mums!
Dagens tråkigaste:  Philip har oont
Dagens roligaste: Träffa ladiesen på Kullegården är kul
Dagens middag: Vi får se, gryta och ris till lunch iaf!
Dagens låt: Lugna Favoriter (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0